Oficina de premsa

L’oficina de premsa marca l’estratègia de comunicació destinada a què les agències de notícies, i mitjans de comunicació en general, s’interessin favorablement per la nostra empresa, producte o servei, i en conseqüència publiquin notes, articles, ressenyes, entrevistes, mencions… sobre nosaltres.

Principals accions que realitza l’oficina de premsa:

– Enviament periòdic d’informació als mitjans de comunicació (escrits, online, blogs, influencers que actualment ja actuen com a mitjans)

– Enviament periòdic d’informació als mitjans de comunicació (escrits, online, blogs, influencers que actualment ja actuen com a mitjans.

–  Organització de conferències de premsa.

– Orientació sobre les eines més apropiades per divulgar interna i externament l’activitat de l’empresa, presentacions i recerques.

–  Redacció i enviament de comunicats de premsa.

– Enviament de convocatòries als mitjans per convidar-los a participar en conferències de premsa, presentacions o activitats de l’organització.

– Enllaç amb la premsa en la coordinació d’entrevistes, articles… Sobretot de periodistes que sol·liciten recursos i informació de l’entitat (informació, imatges, declaracions…).

–  I en alguns casos també, l’oficina de premsa gestiona també la biblioteca d’imatges, vídeos, declaracions… corporatives de l’organització.